dawid.k, Oba przykłady,które podałeś,są delikatnie mówiąc o kant dupy potłuc.Sześciocylindrowego motoru nie zmieścisz w komorze silnikowej,a 2,0 BKD wiąże się z taką ilością przeróbek,że szkoda kasy.
Czy coś złego dzieje się w Twoim AGRz-e?Pije 2l oleju /1000 km?Jeśli nie,to przebieg 260 kkm nic nie znaczy,te silniki jeżdżą 2x więcej. Przy tym przebiegu możesz założyć większą turbinę,wtryski i zrobić program na 150-160 KM i spokojnie sobie jeździć.
Na Twoim terenie są koledzy,którzy obadają silnik i powiedzą,co należy zrobić.
Zobacz gdzie masz bliżej,umów się i działaj.
Czy coś złego dzieje się w Twoim AGRz-e?Pije 2l oleju /1000 km?Jeśli nie,to przebieg 260 kkm nic nie znaczy,te silniki jeżdżą 2x więcej. Przy tym przebiegu możesz założyć większą turbinę,wtryski i zrobić program na 150-160 KM i spokojnie sobie jeździć.
Na Twoim terenie są koledzy,którzy obadają silnik i powiedzą,co należy zrobić.
Zobacz gdzie masz bliżej,umów się i działaj.
Komentarz